Als de meterstanden op jouw jaarrekening afwijken, dien je dit probleem ten eerste voor te leggen aan jouw energieleverancier. Zo kunnen de meterstanden afwijken omdat de energieleverancier een fout heeft gemaakt bij het noteren van de meterstanden, maar kunnen de meterstanden ook afwijken omdat je de meterstanden te laat hebt doorgegeven en er een schatting gemaakt moest worden.
Wordt jouw probleem niet goed opgelost door de energieleverancier, dan kun je bezwaar maken op de te hoge meterstanden door een brief per aangetekende post te verzenden naar jouw energieleverancier. Heb je dit gedaan, dan krijg je zo snel mogelijk reactie.
Meer veelgestelde vragen vind je op Onlineenergievergelijker.nl. Ook is het mogelijk om de prijzen van energieleveranciers te vergelijken.
Start direct met energie vergelijken en stap eenvoudig over met onze gratis overstapservice. Je kan honderden euro’s per jaar besparen!
Heb je nog vragen over energie vergelijken? Misschien wil je meer informatie over onze energie aanbiedingen of over de gratis overstapservice.
Telefonische helpdesk: 020 531 76 74
Algemeen
Handige links
Profiteer van de allerbeste energiedeals!
|